phone 09177932081

email info@ferdowssazeh.com

انتصاب علی جوینده وحمید رضا بهاری نژاد
    
تعداد بازدید: 5333
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
تاریخ درج خبر : 1398/4/17
منبع : درون سازمانی با صدور حکمی از سوی مدیر عامل ورئیس هیئت مدیره شرکت فردوس سازه فارس «علی جوینده» مدیر  بهره برداری و «حمیدرضا بهادری نژاد»مدیر ویدئومتری شدند.

مدیر عامل شرکت فردوس سازه گفت: به دلیل افزایش پروژه های فعال شرکت  و افزایش حجم کار با مشکل کاهش پیشرفت کار مواجه بودیم که با تدابیر صورت گرفته و اقدامات انجام شده این مشکلات بر طرف شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت فردوس سازه فارس وی با بیان این که کار در بخش بهره برداری و ویدئومتری، کاری شبانه روزی و 24 ساعته است، گفت: به یاری خداوند و تلاش مدیران  و کارکنان شرکت فردوس سازه فارس این مشکلات حل شد.
 
مدیر عامل شرکت فردوس سازه فارس ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران جدید اظهار امیدواری کرد با تعامل خوب با مدیران، مسئولان  و پرسنل  خدمات مطلوب تری به مردم شریف این شهر ارائه کند.
 
وی در ادامه افزود:انتظار می رود مدیران جدیدکارها را فنی تر و علمی تر پیش ببرد تا این مسوولیت خطیر را به خوبی به انجام برساند.
 
جهاندیده با تقدیر و تشکر از مدیران سابق این امور مهندس عبدلی و بهادری نژاد به دلیل خدمات ارزنده  گفت: این عزیزان در بخش های ویدئومتری وبهره برداری ،عملکرد قابل قبولی داشته اند و برای ایشان در دیگر عرصه های خدمات رسانی آرزوی موفقیت داریم.

 

 

نظرات


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فردوس سازه فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس