phone 09177932081

email info@ferdowssazeh.com

واگذاری بیش از ۳۳ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در فارس، طی سال ۱۴۰۲/ رشد ۳۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
    
تعداد بازدید: 1006
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
تاریخ درج خبر : 1403/1/21
در سال گذشته ۳۰ هزار و ۲۶۲ فقره انشعاب آب به متقاضیان شهری و روستایی استان واگذار شده است که به طور میانگین نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۳۸ درصدی را نشان می دهد.

باتوجه به اینکه با توسعه شهرها و روستاها واگزاری انشعاب اب و فاضلاب افزایش می یابد و در سال گذشته 30هزار و 262 فقره انشعاب اب به متقاضیان جدید واگذار شده است که از این تعداد 8هزار و 416 فقره در روستاها و21هزار و846 فقره نیز در شهرهای استان بوده است.

این تعداد و امار مجموعا نسبت به مدت مشابه در سال 1401رشدی 38درصدی را نشان میدهد.

در همین راستا بالاترین واگذاری انشعاب آب در میان شهرستان های استان مربوط به شهرستان مرودشت با ۲ هزار و ۱۸۲ فقره انشعاب و کمترین واگذاری نیز در شهرستان جویم با ۱۵۱ فقره واگذاری بوده است.

در بخش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب نیز در سال گذشته بالغ بر سه هزار و ۵۹۴ فقره انشعاب به متقاضیان واگذار شده است که بیشترین تعداد انشعاب واگذار شده در شهر آباده با ۱۱۳۲فقره و کمترین واگذاری نیز در شهر خرمبید با ۲ فقره بوده است.

گفتنی است، در حال حاضر ۴ روستا و ۸ شهر استان ازخدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب منتفع هستند؛ بر همین اساس پایین بودن سرانه ی بهره مندی شهرها و روستاهای استان از سامانه دفع بهداشتی فاضلاب، آمار واگذاری انشعاب فاضلاب در استان را معدود نموده است.

 
 

از   1   رای
5

نظرات


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فردوس سازه فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس