phone 09177932081

email info@ferdowssazeh.com

بهره گیری گوشی های هوشمند از اینترنت استارلینک از سال2025
    
تعداد بازدید: 512
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
تاریخ درج خبر : 1402/7/23
طیق جدیدترین اخبار اینترنتی استارلینک تصممیم داردبا سرویسDirect to cell اینترنت ماهواره را در اختیار تمام گوشی های هوشمند(LTE)درسراسر جهان قرار دهد.

راه اندازی صفحه جدید توسط اسپیکس ایکس  در وبسایت استارلینک برای سرویس Direct to cell 

 

در این صفحه برنامه زمانی اتصال گوشی های هوشمند مشخص خواهد شد.

گفته شده این سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک را از سال2025 در اختیار تمام گوشی های هوشمند قرار خواهد داد و از سال 2024 امکان ارسال پیامک برای کاریران فراهم میشود.

مکته شگفت انگیزی که در مورداستارلینک وجود دارد این است که تمام کابران در هر موقعیت مکانی حتی در دور افتاده ترین مناطق میتوانند از اینترنت استارلینک استفاده کنند و دسترسی هایی که در ختیار کاریران قرار داده شده شامل دسترسی به متن،تماس صوتی و دیتا یا اینترنت برای تمام دستگاه های LTE میباشد همچنین برای دسترسی به اینترنت ماهواره ای استارلینک نیاز به نصب هیچ گونه اپلیکشین و تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری نخواهد بود.                        

                        

 

                       

نحوه کارکرد اینترنت ماهواره ای استارلینک به این صورت میباشد که با بهره گیری از قابلیت Direct to cell از یک مودم پیشرفته eNodeB استفاده کرده  که شبیه یک برج تلفن همراه در فضا استفاده میکند و امکان ادغام شبکه مشابه رومینگ استاندارد را فراهم میکند.

ماهواره توسط راکت های فالکون9 اسپیکس ایکس روانه فضا میشود و در ادامه استارشیپ چنین وظیفه ای را برعهده میگبرد  و در مدار بلافاصله از طریق لیزر به منظومه ماهواره ای استارلینک متصل میشوند تا پوشش جهانی فراهم کنند.

نکته قابل توجه که برای کاربران ایرانی حائز اهمیت میباشد اگرچه استارلینک این قابلیت را دارد که با استفاده از این سرویس اینترنت ماهواره ای را به گوشی های عادی بیاورد اما باید به بصورت قانونی در کشور ها با اپراتورها همکاری کند برای مثال این سرویس در ایالات متحده با همکاری T_Mobile در اختیار کاربران قرار میگیرد.

 

 

از   0   رای
0

نظرات


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فردوس سازه فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس