phone 09177932081

email info@ferdowssazeh.com

افزودن ویجت به دسکتاپ ویندوز 11
    
تعداد بازدید: 898
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
تاریخ درج خبر : 1402/7/8
ویجت ها در ویندوز11 از قابلیت های کاربردی و مهم  در این سیستم عامل محسوب میشوندمه اطلاعات ضروری را در اختیار کاربران قرار میدهد. نحوه افزودن ویجت به سیستم عامل ویندوز11 با فشردن کلید ترکیبی  Win+Wپنجره ویجت ها را باز میکند.همچنین با بردن نشانگرموس روی کلید ویجت ها در گوشه سمت راست تسکبار هم امکان مشاهده،مدیریت وشخصی سازی ان وجود داردولی توجه کنید گزینه ای برای افزودن ویجت ها به دسکتاپ وجود ندارد.اما با استفاده از یک نرم افزارجانبی میتوان مشکل را حل کرد برنامهWidget launcher  امکان اضافه کردن ویجت ها را فراهم میکند. مراحل نصب و اضافه کردن برنامه ابندا وارد ماکروسافت استور شده و در نوار جستجو عبارتWidget launcher را وارد کرده و سپس کلیدenter را بزنید.امکام دارد ماکروسافت استوربا ای پی ایران باز نشود و برای دسترسی به ابزار های تغییر ای پی نیاز داریم.بروی اولین نتیجه جستجو کلیک کنید به صفحه مربوط به برنامهWidget launcher میشوید سپس بروی گزینهinstall کلیک کنید.    پس از دانلود و نصب روی open در صفحه ان در ماکروسافت استور بزنید.یا با وارد کردن نام ان درWin+S میتوان ان را از میان برنامه های نصب شده پیدا کرد.   در برنامه Widget Launcher لیستی از ویجت های که امکان افزودن ان به ویندوز11 وجود دارد قابل مشاهده است.. در پنل وسط صفحه  ویجت مورد نظر که قصصد اضافه کردن ان را به دسکتاپ دارید انتخاب کنید. درپنل سمت راست نرم افزار میتوانید پوسته دلخواه خود برای ویجت انتخاب شده را از قسمت SKIN گزینش کنید.همچنین میزان شفافیت ویجت از طریق اسلایدر Transparency قابل تغییر خواهد بود.پس از اعمال ویرایش ها روی گزینه Launch Widget جهت افزودن ان به دسکتاپ بزنید.برخی  از ویجت ها مثل اب و هوا،RSS Feed و اسلاید شو بصورت پیش فرض محتوایی را نمایش نمیدهند و کاربرباید بصورت دستی،تنظینات ان را پیکربندی کند.برای مثال اگر میخواهید ویجت RSS Feed اقدام به نمایش فید مورد نظرشما کند،نشانگرموس را روی ان ببریدو سپس روی ایکن چرخ دنده کلیک کنیدتا منوی تنظیمات ان باز شود در قسمت URLادرس فید ووبسایت مورد نظر راوارد کنید وسپس روی کلید OKیزنید تا ذخیره شود.همین تنظینات برای ویجت اب وهوا نیز قابل انجام است و میتوانید موقعیت جغرافیای خود را برای ان تعریف کنید. در ویجت اسلاید شوهم میتوان یک فولدر برای نمایش عکس های درون ان انتخاب نمود.اگر میخواهید ویجت ها همیشه با اولویت بالاتری نسبت به سایر پنجره ها نمایش داده شوند ،به قسمت Setting در برنامه Widget Launcher  بروید و سپس گزینه  Widgets Always on Top را روی حالت فعال قرار دهید.برنامه  Widget Launcherبصورت پیش فرض اقدام به نمایش ویجت های ویندوز11 پس از روشن شدن سیستم میکند، اما در صورت نیاز میتوانید گزینه Launch on Startup   را روی حالت offقرار دهید تا چنین اتفاقی صورت نگیرد.

ویجت ها در ویندوز11 از قابلیت های کاربردی و مهم  در این سیستم عامل محسوب میشوندمه اطلاعات ضروری را در اختیار کاربران قرار میدهد.

 

نحوه افزودن ویجت به سیستم عامل ویندوز11 

با فشردن کلید ترکیبی  Win+Wپنجره ویجت ها را باز میکند.همچنین با بردن نشانگرموس روی کلید ویجت ها در گوشه سمت راست تسکبار هم امکان مشاهده،مدیریت وشخصی سازی ان وجود داردولی توجه کنید گزینه ای برای افزودن ویجت ها به دسکتاپ وجود ندارد.

اما با استفاده از یک نرم افزارجانبی میتوان مشکل را حل کرد برنامهWidget launcher  امکان اضافه کردن ویجت ها را فراهم میکند.

 

مراحل نصب و اضافه کردن برنامه 

ابندا وارد ماکروسافت استور شده و در نوار جستجو عبارتWidget launcher را وارد کرده و سپس کلیدenter را بزنید.

امکان دارد ماکروسافت استوربا ای پی ایران باز نشود و برای دسترسی به ابزار های تغییر ای پی نیاز داریم.

بروی اولین نتیجه جستجو کلیک کنید به صفحه مربوط به برنامهWidget launcher میشوید سپس بروی گزینهinstall کلیک کنید.

 

 

 

 

پس از دانلود و نصب روی open در صفحه ان در ماکروسافت استور بزنید.یا با وارد کردن نام ان درWin+S میتوان ان را از میان برنامه های نصب شده پیدا کرد.

 

 

در برنامه Widget Launcher لیستی از ویجت های که امکان افزودن ان به ویندوز11 وجود دارد قابل مشاهده است.

 

در پنل وسط صفحه  ویجت مورد نظر که قصصد اضافه کردن ان را به دسکتاپ دارید انتخاب کنید.

 

 درپنل سمت راست نرم افزار میتوانید پوسته دلخواه خود برای ویجت انتخاب شده را از قسمت SKIN گزینش کنید.

همچنین میزان شفافیت ویجت از طریق اسلایدر Transparency قابل تغییر خواهد بود.

پس از اعمال ویرایش ها روی گزینه Launch Widget جهت افزودن ان به دسکتاپ بزنید.

 

برخی  از ویجت ها مثل اب و هوا،RSS Feed اقدام به نمایش فید مورد نظر شما کند. نشانگر موس را روی ان ببریدسپس روی ایکن چرخ دنده کلیک کنیدتا منوی تنظیمات RSS Feed برای مثال اگر میخواهید ویجت ن باز شود

در قسمت URLادرس فید ووبسایت مورد نظر راوارد کنید وسپس روی کلید OKیزنید تا ذخیره شود.

 

همین تنظینات برای ویجت اب وهوا نیز قابل انجام است و میتوانید موقعیت جغرافیای خود را برای ان تعریف کنید. در ویجت اسلاید شوهم میتوان یک فولدر برای نمایش عکس های درون ان انتخاب نمود.

اگر میخواهید ویجت ها همیشه با اولویت بالاتری نسبت به سایر پنجره ها نمایش داده شوند ،به قسمت Setting در برنامه Widget Launcher  بروید و سپس گزینه  Widgets Always on Top را روی حالت فعال قرار دهید.

 

برنامه  Widget Launcherبصورت پیش فرض اقدام به نمایش ویجت های ویندوز11 پس از روشن شدن سیستم میکند، اما در صورت نیاز میتوانید گزینه Launch on Startup   را روی حالت offقرار دهید تا چنین اتفاقی صورت نگیرد.

 

 

از   0   رای
0

نظرات


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فردوس سازه فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس