phone 09177932081

email info@ferdowssazeh.com

اپدیت ویندوز11 با هوش مصنوعی کوپایلوت
    
تعداد بازدید: 817
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
تاریخ درج خبر : 1402/7/5
استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی در اپدیت ویندوز11

یکی از بزرگترین اپدیت های ویندوز11 توسط ماکروسافت منتشر شد.

این اپدیت شامل ویژگی هایی از جمله دستیار مبتنی برهوش مصنوعی کوپایلوت،فایل اکسپلورر مدرنترهمچنین ویژگی های هوش مصنوعی در برنامه های paint،photo وtool  افزوده شده است.

ویندوز کوپایلوت میتواند عملکردی مشابه بینگ چت در سیستم عامل مایکروسافت داشته باشد.

این دستیار هوشمند در یک نوار جانبی در ویندوز11 منتشر مشاهده میشود که از طریق ان میتوانید کارهای ازجمله کنترل تنظیمات کامپیوتر،اجرای اپ ها یا گرفتن پاسخ سوالات خود انجام دهید.کوپایلوت در بسیاری از بخش های ویندوز ادغام شده است.

paint به ویژگی لایه ها که در فتوشاپ نیز وجود دارد مجهز شده است.این ویژگی (paint cocreator) نام دارد که در حال حاضر کاربران ویندوز اینسایدر از ان استفاده میکنند.اما تا هفته های اینده کاربران ویندوز11میتوانند از این ویژگی استفاده کنند.

مایکروسافت در حال پیش نمایش امکان ساخت50 تصویر را به کاربران داده اما احتمال دارد بعد از خروج از حالت پیش نمایش این قابلیت با پرداخت پول قابل استفاده باشد.

در این بروز رسانی عملکرد ایزارsnipping tool هم پیشرفته تر شده است و میتوان از تصاویری که این ابزار میگیرد متن را کپی کرد و در اپ های دیگر اشتراک گذاری کرد وهمچنین قابلیت ویرایش هوشمند به این ابزار افزوده شده تا بصورت خودکارشماره تماس و ایمیل ها در تصاویر پنهان شوند.

 

 

اپ ویندوز بکاپ نیز در این اپدیت پیشرفت داشته و این قابلیت را دارد که کاربران از داده ها نسخه پشتیبان بگیرند

در اپدیت جدید میتوانیدpasskey بسازید ان را مدیریت و ذخیره کنید  و برای دسترسی به وبسایت ها، اپ ها وسرویس ها از ان استفاده کنید.

فایل اکسپلور در ویندوز11مدرن ترشده و یک رابط کاریری هوم مدرن با تامبنیل بزرگ فایلها وهمچنین یک رابط کاریریcarousel نیز دارد.

 

 و در اخردر اپدیت ویندوز11قابلیت کنترل نور RGBلوازم جانبی مختلف ازجمله کیبورد وموس نیز فراهم شده است.

 

برای دسترسی به این اپدیت ابتدا به Settings قسمت (Windows Update) رفته و گزینهGet the latest updates as soon as they’re available را فعال کنید.

 

از   0   رای
0

نظرات


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فردوس سازه فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس