phone 09177932081

email info@ferdowssazeh.com

سم پاشی فاضلاب(Sewage spraying)
    
تعداد بازدید: 707
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
تاریخ درج خبر : 1402/6/20
منبع : درون سازمانی

سم پاشی(spraying)

 

شرکت فردوس سازه فارس از پیمانکاران تحت نظارت شرکت آب و فاضلاب شیراز به منظور ارتقای بهداشت عمومی و جلوگیری از تکثیر سوسک و حشرات موذی عملیات سم پاشی منهول های فاضلاب را مطابق ادرس های اعلامی از سوی سامانه122 بصورت اتفاقاتی و منطقه ای درسطح شهر شیراز انجام میدهد. از این رو در آستانه فرا رسیدن فصل گرما و افزایش روند تکثیر حشرات فاضلابی این امر را با جدیت بیشتری در دستورکار خود قرار داده است.

 

سم پاشی چاه فاضلاب بهترین راه خلاصی از حشرات وآلاینده های فاضلابی است. بدلیل رسوب چربی و پسماند مواد غذایی در لوله های فاضلاب،حشرات فاضلابی به راحتی از آنها تغذیه کرده و زندگی میکنند.تا زمانی که چاه فاضلاب ضدعفونی و سم پاشی نشود،حشرات فاضلابی در درون لوله ها تخم ریزی کرده و به سرعت افزایش می یابند.

بهترین روش برای سم پااشی شبکه های فاضلاب روش مه سازی توسط دستگاه مه پاش حرارتی به همراه سم مناسب می باشد،این دستگاه تمامی محلول سم را تبدیل به مه غلیظ، با ماندگاری لازم نموده در تمامی خطوط و شبکه های فاضلاب به خصوص در مناطقی که دسترسی به ان مشکل است بصورت یکنواخت پخش میکند.

زمانی که تعداد این حشرات زیاد میشود،کم کم از فاضلاب خارج شده در سطح خانه پراکنده میشود.قطعا مقابله با تعداد زیادی از این حشرات که که منتشر کننده آلودگی هستند،بسیار مشکل است.بنابراین بهترین روش کنترل آنها سم پاشی چاه فاضلاب است.

 

توجه شود که سم پاشی چاه فاضلاب با رعایت تمام نکات ایمنی انجام شود.توصیه میشود چناچه تجربه یا مهارتی در این زمان ندارید،شخصا اقدام به سم پاشی نکنید.عارضه های تنفسی و آسیب چشم ها مواردی است که احتمال بروز آنها به هنگام سم پاشی غیر اصولی وجود دارد. بنابراین لازم است که از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. برای این کار میتوانید باآچاره https://achareh.co تماس بگیرید. آچاره در اسرع وقت با اعزام افراد متخصص سم پاشی  فاضلاب خانه شمارا بصورت سیستماتیک وموثرانجام خواهد داد.

 

 

emot22نویسنده خبر:مریم کریمی

 
 

از   1   رای
5

نظرات


تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت فردوس سازه فارس می باشد

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس